wtorek, 27 września 2016

Kura Domowa:)

Cześć Wam,
Jak już widzicie blog będzie o mnie czyli przysłowiowej kurze domowej. Jest na świecie wiele kobiet które zajmują się domem, jednak nie wszystkim sprawia to radość i frajdę, u mnie też bywało tak samo. Jednak spędzanie w domu większości czasu, pranie, sprzątanie czy gotowanie powtarzane codziennie wkoło jest jednak męczące i przytłaczające. Trzeba jednak znaleźć w tym sens i działać.Nie ma co użalać się nad sobą, trzeba brać się w garść. To nasza praca i zapamiętajcie sobie moje kochane Panie nie jesteście kurami domowymi a Paniami domu, dzięki wam waszej rodzinie chce się do niego wracać. Bliscy chcą czuć atmosferę domowego ogniska, chcą w niedzielę rano wstawać rano i czuć zapach świeżego domowego ciasta, mężowie lub partnerzy chcą wracać po pracy mieć porządek w domu i kochającą, uśmiechającą się do nich już od progu kobietę, dzieci chcą mieć mamę która cieszy się życiem, nie marudzi, nie narzekającą na swoje życie i mająca dla nich czas. My kobietki domowe musimy zacząć szanować siebie i swoją pracę, musimy zdać sobie sprawę że zajmowanie się domem to praca jak każda inna i powinnyśmy być w tym najlepsze, dajemy w ten sposób radość sobie i naszym bliskim:)Postaram się przygotowywać dla was jak najbardziej ciekawe i przydatne w życiu posty, mam nadzieję że spodobają wam się moje pomysły, i mam nadzieję że każda cudowna kobietka która w siebie nie wierzyła zmieni zdanie na swój temat:)Zachęcam do czytania, obserwowania i lajkowania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz